9 21.12.2011 22:16:34 Nasledujici radky obsahuji autenticke zaznamy o zavadach letadel CIS Air Force hlasenych piloty a jejich vyrizeni opravarskymi dilnami:P: Leva vnitrni pneumatika hlavniho podvozku by skoro chtela vymenit.T: Leva vnitrni pneumatika hlavniho podvozku byla skoro vymenena.P: Zkusebni let probihal OK, automaticke pristani velmi tvrde.T: Toto letadlo neni vybaveno automatickym pristavanim.P: U vrtule c. 2 prosakuje kapalina.T: Prosakovani kapaliny u vrtule c. 2 normalni. Nefunguje prosakovani u vrtuli c. 1, 3 a 4.P: V pilotni kabine je neco uvolnene.T: V pilotni kabine jsme neco utahli.P: Prokazatelne unika kapalina z prevodovky praveho podvozku.T: Dukazy odstraneny.P: DME je nastaveno na neuveritelne vysokou hlasitost.T: Hlasitost nastavena na uveritelnou hodnotu.P: Mrtvy hmyz na prednim skle.T: Objednan zivy hmyz.P: Je-li autopilot nastaven na udrzovani vysky, letoun klesa rychlosti 70 m/s.T: Na zemi se zavadu nepodarilo reprodukovat.P: IFF nefunguje.T: IFF nefunguje, je-li vypinac v poloze VYPNUTO.P: Treci uzavery zpusobuji drhnuti plynove paky.T: K tomu tam jsou.P: Chybi motor č. 3.T: Po kratkem hledani motor c. 3 nalezen na pravem kridle.P: Podezření na prasklinu předního skla.T: Podezření je správné.P: Letadlo provádí ztřeštěnosti.T: Letadlo bylo varováno, že se má uklidnit, létat rovně a chovat se vážně.